PLT - Reisverslag uit Bethlehem, Verenigde Staten van Isabel Terwindt - WaarBenJij.nu PLT - Reisverslag uit Bethlehem, Verenigde Staten van Isabel Terwindt - WaarBenJij.nu

PLT

Blijf op de hoogte en volg Isabel

02 November 2012 | Verenigde Staten, Bethlehem

Patriot Legue Tournament Champions!
Na zaterdag zo dat zo maar kunnen! :)

Maar eerst morgen winnen, we spelen 15:30 mijn tijd tegen Bucknell en als we winnen spelen we zaterdag tegen de winnaar van Colgate-Lafayette. Zaterdag is de wedstrijd om 15:00 dus iedereen hard duimen!! :)

Ik zal wel laten weten hoe alles is gegaan! En als het allemaal gaat zoals gehoopt dan spelen we dinsdag op 'n verjaardag weer tegen Princeton!

Ik was het alweer bijna vergeten maar gister was Halloween, we zijn gister met het team naar het senior huis gegaan en hebben daar met z'n alle gezellig gezeten :) Zaterdag waren Becks, Kitty, Burry, Carly en ik naar George Mason geweest voor Halloween. Dat is een universiteit ongeveer 30 minuutjes van ons vandaag en daar gaat het vriendje van Carly naar school dus vandaar :) Het was erg gezellig en het de gaafste kostuums gezien haha :) ze maken er hier echt werk van!

Ik ga nu snel slapen, morgen vroeg op en klaar maken voor de wedstrijd!

Ik wilde jullie even snel op de hoogte brengen :)

lIeeefs xxxxxxx

Marina:

Veel succes zaterdag!

• 05 November 2012 - 13:56

Oma En Opa:

We hopen, dat je wedstrijden dit weekend goed verlopen zijn en we zullen heel hard duimen voor de wedstrijd morgen op je verjaardag! Zet hem op!!! Succes,
    Opa en Oma

• 06 November 2012 - 10:03

Opa Terwindt:

Hoi Isabel,
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Je zit wel ver weg, maar toch een stevige virtuele poot van de oude man en een stevige kus van oma.
    Leuk om Halloween in de VS te vieren.
    Het zijn wel spannende dagen. We hopen dat je afgelopen zaterdag gewonnen hebt en dat je vandaag tegen Princeton mag spelen. Dat is een enorme uitdaging, maar zet 'm op. We zullen voor je duimen.
    Heb je nog veel last gehad van Sandy? Zat wel dicht in jullie buurt; geen schade of anderszins?
    Vandaag is het bij jullie daar verkiezingsdag. Het lijkt met heel bijzonder om dat mee te maken. Het is wel erg spannend wie er zal winnen en ook erg belangrijk.
    Nog een heel prettige verjaardag met je vriendinnen en vrienden.
    Tot mails.
    Opa en Oma.