Patriot League Game - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Isabel Terwindt - WaarBenJij.nu Patriot League Game - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Isabel Terwindt - WaarBenJij.nu

Patriot League Game

Blijf op de hoogte en volg Isabel

27 September 2013 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hi allemaal,

Weer 2 hockeyweekenden achter de rug!
2 weken geleden hadden we 2 wedstrijden op Maryland. Op zaterdag tegen Miami of Ohio and zondag tegen Colombia. Helaas hebben we de wedstrijd zaterdag weggegeven na 2-0 voor te staan en uiteindelijk met 3-2 te verliezen. Gelukkig hebben we zondag wel lekker gespeeld en met 4-1 gewonnen.

Vorige week hadden we onze eerste League game. Dat zijn de echte belangrijke wedstrijden, want als je 1ste in je League wordt dan zijn de halve finale en finale van de League bij thuis.
Zaterdag was dus onze eerste league wedstrijd tegen Holycross. Het was een prima wedstrijd en we domineerde vrijwel de volle 70 min. de eindscore was 4-0, dus dat is een mooi begin.

Zondag hebben we onze beste wedstrijd van het seizoen dit jaar gespeeld. Het was tegen Wake Forest #15 in het land. het ging de hele wedstrijd gelijk op en de 2e helft hadden we grotendeels balbezit maar het scoren lukte maar niet. Met nog 30sec op de klok en een 2-1 achterstand wisten we de bal van onze cirkel in de Wake cirkel te krijgen en een strafcorner te veroorzaken. En die scoorde we!! dus 2-2 en meteen door naar OT. Na 15 min 7v7 was er nog niet gescoord, we hadden 3 strafcorners en 2x op zon 2cm naast de paal... dus dat was zuur. En toen helaas in Double Overtime scoorde Wake na een stomme fout van ons de 3-2 en was het over. Dikke tranen maar de coaches waren tevreden met hoe we gespeeld hadden.

Als we zaterdag nou net zou goed zaterdag als vorige week, dan wordt dat onze 2e league winst. We vliegen morgen ochtend naar Boston voor onze 2e league game tegen Bosten University. Een team dat dit jaar nieuw is in onze competitie dus we hebben er nog nooit tegen gespeeld. Op papier is het een erg goed team, maar ik ben er zeker van dat we gaan knallen en die 2e winst eruit gaan slepen.

En dan het ALLER LEUKSTE NIEUWS vaN dit jaar!!!!

IK KOM NAAR NEDERLAND MET HET HELE TEAM IN DE ZOMER!!!!
We komen begin Juni ongeveer 10 dagen en gaan wedstrijden spelen, naar het WK kijken en touren door ons mooie landje! Ik wist niet wat ik hoorde toen Steve (m'n coach) het ons vertelde!!! IK HEB ER ZO VEEL ZIN IN!!! Kan ik eindelijk laten zien waar ik nou vandaan kom haha

Nou heb ik het alleen maar over hockey, maar tussendoor ga ik ook nog naar school haha, school gaat erg goed dit jaar en volgende week heb ik m'n eerste tentamens, dus fingers crossed!

Ik moet nu m'n laatste spullen pakken voor morgen en dan lekker naar bed!

Tot snel! xxxxxxxxxxxx

  • 28 September 2013 - 16:38

    Opa Terwindt:

    Hallo Isabel,
    Fantastisch dat jullie met de hele groep naar Nederland komen om het WK bij te wonen. Oma en ik hebben al kaarten voor de Dames en Heren finale, want als oud-hockeyers laten we zo'n gelegenheid de top van het wereldhockey aan het werk te zien niet voorbijgaan. Ook super dat jullie met alle speelsters ook het toernooi en natuurlijk ook het kikkerlandje kunnen zien.
    Ik heb wel begrepen, dat je lekker aan de bak bent gegaan met al die spannende wedstrijden. Ik zie dat jullie ze lekker van katoen geven, behalve die van Wake. Ach ja winnen is het leukst, maar van verliezen leer je het meest en bovendien naait je dat ook lekker op. Ik ga er van uit, dat jullie genoeg adrenaline hebben opgedaan om de volgende wedstrijden perfect te winnen. Ik reken op jullie.
    Dus hou je taai.

    Hartelijke groeten,
    Opa

  • 28 September 2013 - 21:30

    Mama XX:

    Heb net de wedstrijd gezien; samen met Maaike in de bank met de laptop op een kussen.
    Jee wat was het weer spannend joh! Weer overtime maar nu trokken jullie aan het langste eind:)
    1-0 Gewonnen, YES!!
    Gefeliciteerd meiden!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

American University

Recente Reisverslagen:

11 November 2013

KAMPIOENEN!!!!

07 November 2013

PL Tournament #TBPL

27 September 2013

Patriot League Game

08 September 2013

3-1 RECORD

31 Augustus 2013

SOPHOMORE
Isabel

Actief sinds 22 Juli 2012
Verslag gelezen: 527
Totaal aantal bezoekers 21756

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2012 - 30 November -0001

American University

Landen bezocht: