veilig aangekomen! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Isabel Terwindt - WaarBenJij.nu veilig aangekomen! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Isabel Terwindt - WaarBenJij.nu

veilig aangekomen!

Blijf op de hoogte en volg Isabel

04 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hi allemaal :)

Nou hier mn eerste berichtje, ik al proberen jullie allemaal zo goed mogelijk op de hoogte te houden van alles wat hier gebeurd!

Gister zijn we aangekomen op Dulles international airport hier vlakbij DC. Nadat we de auto hebben opgehaald zijn we meteen doorgereden naar ons hotelletje en hebben al m'n tassen, en dat zijn er nog wel wat, gedropt en toen snel de stad weer ingegaan richting de Apple Store! want ik typ dit berichtje van m'n nieuwe laptopje :) ik snap het nog niet helemaal maar ik kan nu wel lekker Skype en FaceTime met iedereen! We hebben hem meteen daar helemaal geïnstalleerd en dat duurde wel een tijdje, maaaaaar we moesten nog naar Baked&Wired, waar ze de beste cup cakes hebben van heel DC! Dus is papa snel, toen ik m'n computer aan het doen was, die kant op gegaan en lekker cup cakes gehaald! En lekker dat ze zijn mmmm hihi heerlijk! Dus alles wat we gister wilde doen is gelukt m'n nieuwe Macbookie en cup cakes :)

Vanochtend was ik heerlijk om kwart voor 6 wakker, genieten zo'n jetlag, maar zo konden we wel op tijd op pad! Dus na een heerlijk ontbijt (deze keer geen donuts uit een kartonnen doos!) zijn we naar Patomac Mills gegaan, een mega groot winkel centrum waar ze echt ALLES hebben! Daar hebben we ook een nieuw Amerikaans nummer geregeld: +1-571-278-0530. Daar ben ik vanaf nu op bereikbaar :)
Verder zijn we naar de Ikea geweest om de laatste spullen voor m'n kamer te halen en hebben we nog wat schoolspullen gekocht. Van zo'n dag winkelen krijg je natuurlijk behoorlijke honger, en we wisten van februari nog dat er een T.G.I. Friday in de buurt zat en die wisten we ook te vinden, dus heerlijke kawgomkaas gegeten haha!

Vanuit de mall zijn we doorgereden naar het Nationals Stadium om naar het baseball te kijken! het was echt super groot! En wat kunnen die mensen eten zeg, echt abnormaal haha! vandaag speelde de Washington Nationals tegen de Miami Marlins. Ik begin het spelletje aardig te begrijpen nu maar het duurt wel lang zeg pfoee! Na 3 uur en 7 min hebben we Washington Nationals gewonnen met 10-6, het werd op het eind ineens behoorlijk spannend toen de Nationals in de laatste inning 6 punten scoorde! Dat veranderde even alles haha!

Nu zitten we op de kamer en gaan zo lekker slapen! Morgen eigenlijk nog niks op de planning misschien met een meisje uit m'n team even hockeyen op de campus dus dat is wel gezellig!
Maandag ochtend gaan we richting AU om in de dorms in te trekken, dus moeten we die halve volksverhuizing weer op gang krijgen!

Ik zal jullie laten weten hoe is allemaal is gegaan!

Dikke kussen uit DC! (ll)
ik mis jullie wel al hoor! echt raar met dat tijdsverschil, dat wordt zeker wel even behoorlijk wennen!
tot snel xoxo

• 05 Augustus 2012 - 10:25

Anne Van Der Torren :

I i follow, i follow you!!
    Klinkt goed schat! XXX