Spierpijn! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Isabel Terwindt - WaarBenJij.nu Spierpijn! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Isabel Terwindt - WaarBenJij.nu

Spierpijn!

Blijf op de hoogte en volg Isabel

12 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hi allemaal!

Nou ik leef nog! half.. haha, de afgelopen dagen zijn wel super druk geweest! we hebben 3 trainingen per dag en dat tot volgende week donderdag! Zo ziet mijn dag er ongeveer uit nu:
7:00 opstaan en snel aankleden
7:15 richting de eetzaal die om 7:30 opengaat
7:30 eteeeeeeeeen
7:50 rennen naar de kleedkamer en omkleden
8:15 op het veld staan voor training
11:00 klaar met trainen, douchen
11:30 snel richting de kantine en lunchen
12:30 weer naar de kleedkamer en omkleden
13:00 start training
16:00 klaar met trainen en richting de douchen
16:30 richting de kantine en eten
17:30 verzamelen bij de kleedkamer en omkleden
18:00 start training
20:00 klaar met trainen douchen, ijsbad en richting de dorms

dus ik heb het soort van redelijk mega druk!!! met die 3x per dag trainingen1 gelukkig is dit maar tot volgende week donderdag en vanaf dan hebben we 2x per dag training. Dus dan heb ik iets meer tijd om te Skype, FaceTime of wat dan ook :)

Maar het is hier wel super leuk, iedereen in m'n team is gezellig en m'n coach is super aardig :) dus so far so good!

En papa is donderdag weggegaan dus ik ben nu echt in m'n eentje over, maar ik overleef het wel :)

Vandaag is de laatste training gecanceld dus ik ben al lekker vrij, dus lekker rustig gegeten en straks op tijd m'n bedje in!
Ik zal wel weer wat van me laten horen als er een beetje variatie in m'n dag komt haha, anders kan ik elke dag gewoon copy/paste doen!

Ik ga lekker genieten van m'n vrije avondje! heel veeel liefs!!

En oja vet balen dat de mannen niet hebben gewonnen vandaag :( we hebben vandaag en gister de 2e helft gekeken dus dat was wel chilie

Dikke kusseeeen!

  • 12 Augustus 2012 - 08:56

    Yvette :

    Isabel!! Leuk om te lezen wat je allemaal uitspookt daar, haha. Heeel veel plezier en groetjes van de hele familie hier. Kus

  • 13 Augustus 2012 - 17:00

    Oma:

    Wat leuk om op deze manier op de hoogte te blijven van jouw leven in Amerika. Wat zul je een conditie krijgen met zoveel trainen. Goed om te horen, dat het allemaal gezellig en leuk is. We blijven je met interesse volgen. Veel liefs,
    Oma

  • 13 Augustus 2012 - 20:28

    Opa Terwindt:

    Hi Isabel,

    De oude man had natuurlijk nooit kunnen vermoeden, dat hij via een type bericht met zijn kleindochter zou communiceren in de USA. En dan nog wel in "real time" (als de oude man al zou weten wat dat is).
    Hartstikke leuk je berichten te lezen. Het lijkt me wel haastje, repje daar in de USA. Houd een intredende student dat wel vol? Pas maar op, dat je niet overtrained raakt; daar werden wij vroeger al voor gewaarschuwd. Spierpijn is wel goed, anders heb je niet genoeg "challenge" gehad. Dus dat is geen probleem. Wel heel netjes, dat je -tig keer per dag onder de douche moet en telkens gepimpt er weer uit moet zien, om een simpel kroketje te eten. Of eten jullie contunue van Biggy Mac?
    De campus lijkt me heel mooi. Ik heb er ook een paar keer een bezocht bij congressen voor arme wetenschappers uit de EU. Maar we hadden wel mooie gastenkamers, die ietsje groter waren dan die van jou. Heb je nog een target om te gaan!
    Ik hoop dat jullie ook de dameswedstrijdfinale van "onze meiden" op de OS hebben gezien. Daar was veel uit te leren. De ongelooflijke baltechniek, het elkaar blindelings kunnen vinden en wat een tempo. De oude man heeft vroeger ook gehockeyed, maar als je dit ziet, dan heeft hij maar een beetje lopen poepelen. De herenfinale was razend spannend. Maar eerlijk is eerlijk, het kost moeite, Duitsland heeft terecht gewonnen. Bij hockey kun je dat gewoon zeggen. Hun verdediging was perfect en Nederland kreeg heel weinig scoringskansen. Verliezen moet je ook leren, maar altijd met de gedachte "wat kan er beter". Fijn dat je nu in zo'n flow terecht komt. Naast techniek is teambuilding zo belangrijk in deze teamsporten.
    Nou, Isabel, hou je roer recht, dan wordt het helemaal fijn.

    De oude man in Holland, waar de zon schijnt!


  • 18 Augustus 2012 - 01:11

    Isabel V Terwindt:

    Hi opa en oma!
    wat leuk dat jullie het volgen :) We hebben met het hele team de 2 finales gekeken dus dat was super leuk! Morgen onze eerste wedstrijd dus dat wordt spannend maar ik heb er super veel zin in! ik houd jullie allemaal op de hoogte!

    Lieefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

American University

Recente Reisverslagen:

11 November 2013

KAMPIOENEN!!!!

07 November 2013

PL Tournament #TBPL

27 September 2013

Patriot League Game

08 September 2013

3-1 RECORD

31 Augustus 2013

SOPHOMORE
Isabel

Actief sinds 22 Juli 2012
Verslag gelezen: 818
Totaal aantal bezoekers 21823

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2012 - 30 November -0001

American University

Landen bezocht: