eerste dagje school! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Isabel Terwindt - WaarBenJij.nu eerste dagje school! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Isabel Terwindt - WaarBenJij.nu

eerste dagje school!

Blijf op de hoogte en volg Isabel

27 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hi allemaal!

Nou vandaag is het dan zo ver! m'n eerste dagje school! ik heb vandaag maar 2 lessen, College Writing en Chemistry. Ben wel een beetje nerveus hoor haha, maar gelukkig heeft een teamgenootje de zelfde lessen vandaag dus die kan me mooi helpen met m'n writing want dat wordt toch wel lastig denk ik!

Dit weekend hebben we ook weer 2 wedstrijden gehad, vrijdag tegen Richmond, we waren niet zo goed om het maar even zacht uit te drukken dus die hebben we dan ook verloren, had niet mogen gebeuren dus we waren niet zo blij..
Maar na een goede training zaterdag ging de wedstrijd zondag 100x beter! Het was tegen de #3 van het land Old Dominion ze waren ook wel erg goed! Na een half uur uitstel in de 2e helft omdat het onweerde is het uit eindenlijk 1-2 geworden voor ODU. Weer niet gewonnen wat natuurlijk balen is maar deze keer wel goed gespeeld met z'n alle :)

Dus nog een weekje lekker trainen en vrijdag is de volgende wedstrijd alweer! Die is tegen Ohio State ook thuis om 15:00 mijn tijd :)
En zondag de eerste uitwedstrijd om 13:00 op JMU.

ik zal het hele rooster hier wel opzetten dan kunnen de liefhebbers kijken :) want je kan alle wedstrijden online volgen op http://www.aueagles.tv :)

Vanaf morgen wordt het vroeg opstaan! Want training begint om 7 uur dus moeten we om 6:30 in de kleedkamer zijn om om te kleden en klaar te maken, dus dat wordt genieten morgen als m'n wekkertje om 6:15 gaat... Maar wel lekker want als we klaar zijn heb ik daarna de hele dag geen hockey dus alle tijd voor school en FaceTime :)

Ik ga nog even m'n doodsaaie boek lezen die ik moet lezen voor school, echt verschrikkelijk boek maar moet er aan geloven!

Dikke kussen!

Ik mis jullieeee <3


  • 31 Augustus 2012 - 19:18

    Oma:

    Weer een gezellig verhaal. Opa had je een leuke reactie geschreven, maar helaas! Toen hij het wilde versturen was het floep... Verdwenen. En nu...? Hij is er nog niet aan toe gekomen om opnieuw te beginnen. Ik vrees dat dat pas bij je volgende bericht zal zijn?
    We kijken weer uit naar je volgende berlicht
    Oma en Opah

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

American University

Recente Reisverslagen:

11 November 2013

KAMPIOENEN!!!!

07 November 2013

PL Tournament #TBPL

27 September 2013

Patriot League Game

08 September 2013

3-1 RECORD

31 Augustus 2013

SOPHOMORE
Isabel

Actief sinds 22 Juli 2012
Verslag gelezen: 394
Totaal aantal bezoekers 21820

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2012 - 30 November -0001

American University

Landen bezocht: