Scrimmage - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Isabel Terwindt - WaarBenJij.nu Scrimmage - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Isabel Terwindt - WaarBenJij.nu

Scrimmage

Blijf op de hoogte en volg Isabel

18 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hi allemaal!

Nou 2e week heb ik ook overleefd! we hadden hier en daar wat minder trainingen omdat het goed ging en omdat er een paar blessures begonnen te ontstaan dus hebben we het wat rustiger aan gedaan!

Dinsdag hadden we maar 1 training en daarna zijn de foto' s gemaakt! De teamfoto en de individuele foto's :) Dus voor het eerst in het echt AU tenue rondgewandeld :)

En morgen voor de 2e keer want morgen is onze scrimmage, het is een oefenwedstrijd met daarna 'overtime' want die rare Amerikanen nemen geen genoegen met gelijk spel dus speel je 7 vs 7 en dan 15 min lang! Dus dat oefenen we morgen en daarna beide teams 10 strafcorners en dan nog ieder team 5 shout outs. Dus is een lange dag en het weerbericht is ook redelijk :) niet 32 graden en volle zon meer dus dat is een dikke plus!

Morgen ochtend ontbijten met het team, dan meeting en klaar maken voor de wedstrijd en dan om 12:00 is het zo ver, AMERICAN vs DELAWARE. Ik heb er super veel zin in!
Ik zal jullie laten weten hoe het is gegaan!

Ik ga zo nog even in m'n dood saaie boekje lezen die ik voor dat de school begint uit moet hebben en daarna m'n bedje in en zorgen dat ik morgen fris en fruitig ben!

Dikke kussen uit DC!

and wish me luck!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 18 Augustus 2012 - 15:53

Oma:

Ik ben benieuwd hoe je eerste wedstrijd was.

De hitte die jullie haden hebben wij nu, heerlijk, maar niet om te hockeyen!
    Tot de volgende keer, liefs, Oma