Snelle update! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Isabel Terwindt - WaarBenJij.nu Snelle update! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Isabel Terwindt - WaarBenJij.nu

Snelle update!

Blijf op de hoogte en volg Isabel

04 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hi allemaaaaal! :)

Ik heb ene tijdje niks van me laten horen, maar was zo druk! veel wedstrijden gehad en eerste examens gemaakt!

In de tussen tijd zijn we naar Michigan gevlogen! dat was een super gaaf weekend, we zijn op donderdag middag vertrokken richting het vliegveld en hadden toen een vlucht van ongeveer 2 uur naar Michigan. Een meisje uit ons team woont daar dus d'r moeder had allemaal goodiebags gemaakt met eten voor ons als avond eten! Het hotel was een beetje moeilijk te vinden haha, dus we hebben er wat langer over gedaan dan nodig was, maar eenmal aangekomen alle spullen opgeruimd en nog even met het team gezeten. De volgende dag hadden we training op MSU en daar speelde we ook het hele weekend. Zaterdag middag/avond zijn we met z'n alle naar Grace d'r huis gegaan en hebben we daar gebarbecued. Zondag avond waren we laat weer terug op school om de volgende dag weer heerlijk te beginnen met een biologie test die ik had gemist omdat we in Michigan zaten, maar die ging gelukkig erg goed :)

Het weekend daarna hadden we een wedstrijd tegen Quinnipiac, ennnnnn ik had m'n eerste supporters :D. Bob, Adriana en Bear kwamen kijken bij de wedstrijd :) en daarna nog even bij de tailgate dus dat was super gezellig!! Het enige minder fijne was dat Quinnipiac 6 uur rijden was want het ligt ten noorden van NYC. We zijn zaterdag vertrokken en zondag avond laat waren we weer terug.

Vorige week was een super drukke week met examens en papers die ik moest inleveren. Volgens mij is alles best redelijk goed gegaan dus ben heel benieuwd naar de resultaten! Afgelopen weekend speelde we tegen Lafayette en Monmouth, de eerste thuis wedstrijden sinds eind augustus.

Dit weekend spelen we tegen Lehigh en Princeton, dus weer lekker veel reizen! We vertrekken daarom morgen middag al, en gaan Vrijdag bij een meisje uit het team eten en zaterdag bij een meisje dat hier vorig jaar speelde en nu een alumni is :)

Nog 8 nachtjes en dan zijn papa en mama hieeeeer!!! wihoeeeeee met een koffer vol drop, stroopwafels en pepernoten haha :) daar heb ik dus wel veel zin in!

Ik zal nu wat sneller wat van me laten horen!

Dikke kussen uit DC

XXXXXXXXXX

• 07 Oktober 2012 - 10:33

Oma:

Lieve Isabel
    Leuk je enthousiaste verhaal weer te kunnen lezen. Druk, druk, druk.... , maar leu k kennelijk! De foto's van Adriana en Bob waren natuurlijk al tot hier doorgekomen.
    Vandaag vieren we de verjaargaden van Madelief, Taco en Willem. Eigenlijk hadden daar Maaike en Esmee ook nog bij moeten zijn, maar Maaike heeft morgen testen etc. Dus dat wordt later gevierd.
    Opa en ik zijn pas naar Georgie geweest, een prachtig en interessant land, daarna zijn we nog een weekendje naar de Riviera geweest. Voor ons waren dat hele reizen, maar jij doet dit soort afstanden "even" voor een wedstrijd, geweldig! Zo zie je nog eens iets van dat hele grote Amerika.
    Geniet van al je ervaringen en wij blijven er graag over horen,
    Oma en Opa