Time flies - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Isabel Terwindt - WaarBenJij.nu Time flies - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Isabel Terwindt - WaarBenJij.nu

Time flies

Blijf op de hoogte en volg Isabel

04 September 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hi allemaal!

De tijd is voorbij gevlogen hier zeg! Ik zit hier alweer een maand!
Het is hier nog steeds bloedheet, en we hockeyen ook nog lekker veel!
dinsdag t/m vrijdag gaat de wekker al om 6:00! en om 7:00 begint de training. op dinsdag en donderdag liften we ook nog na training dus die spieren komen wel hier haha,

Vrijdag en Zondag hadden we wedstrijd, Vrijdag thuis en Zondag uit bij James Madison University in Virginia. We zijn zaterdag middag al vertrokken, was 3 uurtjes rijden en toen hebben we daar getraind en zijn we met het team uiteten geweest en in een hotel geslapen, super chillie :) Sommige scholen zijn hier zo groot, we moesten met de bus van het veld naar de kleedkamers.. De wedstrijd is een gevoelig puntje.. we hebben verloren in de laatste 30 sec van overtime, terwijl ze niet een keer op onze helft zijn geweest de ander 14 minuten van overtime en met een foutje van ons en een doorbraak verpesten we het voor ons zelf. dus dat was wel even zwaar, zeker omdat we in alle opzichten het betere team waren. De busrit naar huis was de sfeer dan ook iets minder vrolijk dan heen, maar een ding is zeker dat gat nooit meer gebeuren.

Gister was het Labor day hier dus hadden we geen school! en maandag hebben we nooit training dus was een heerlijk rustdagje en dat was wel lekker na een weekend op pad en bezig te zijn! Gister kregen we ook een mail van de coach dat we vanochtend om 4:20 op de parkeerplaats moesten zijn!! Dus vandaag ging de wekker om 4:00 genieten... haha, we gingen onze team activiteit doen :) We gingen met het hele team roeien op de Potomac river, en het was eigenlijk best wel leuk en ook best lastig met z'n 8en in de boot, want in zo'n wiebel boot merk je pas hoe belangrijk teamwork is. En daar had onze coach natuurlijk allang over nagedacht haha! Toen we weer terug kwamen moest er natuurlijk nog gelift worden want het is tenslotte dinsdag... Nou ik voel het nu al, dat wordt lastig bewegen morgen!!

Vrijdag heb ik helaas m'n enkel verstuikt :( maar met de rehab hier gaat het zo snel beter :) het is nu een mooie regenboog en nog een beetje dik maar met 100 kilo tape gaat het prima!

Deze week hard trainen en dit weekend hebben we een toernooi op Maryland en gaan we even knallen!

Ik ga m'n spullen pakken voor de les!

Dikke kussen, en ik hoop snel even te kunnen FaceTime met mensen :)

xoxoxooxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo <3

• 14 September 2012 - 18:39

Opa:

Hoi Isabel,
    Leuk. Om je bericht te lezen. Ik begrijp, dat je lekker bezig bent! Is dat vroege opstaan nu echt nodig, of is het meer een kwelgeest die dat bedacht heeft. Goed te horen,dat jullie goed gespeeld hebben, maar helaas toch de slimiel bleken. Dat is goed voor het karakter. Bovendien zal ik je houden aan je belofte op het eind.
    Wel mooi, dat jullie zoveel wedstrijden elders spelen. Ik ken die streek een beetje,want ik heb een tijdje in Glouster Point, Virginia gezeten op het Instituten of Marine Sciences. Door de week hadden we een programma, dat veel op je jouwe nu leek. Maar ,s zondags ging ik er met een oude VW op uit: Appalachians, Virginia, zelfs Delaware. Prachtige gebieden.
    By the Wayne. Heb je op die mooie fotomontage op je lastdier ook een paar vierkante centimeters ingeruimd voor een foto van de "Oude Man"?. Ik maak me nl enige zorgen, dat je bij terugkeer (met Kerstmis) misschien de Oude man niét meer zult herkennen. Ik heb nl eengemiddeld haarverlies van ca 18 per dag, op het 95 procent betrouwbaarheidsinterval niveau. DT betekent een significant en constante afname van de pruik. Vandaar mijnangstdroom.
    Isabel,hoe je roer recht (ook in de roeiboot). En tot mails.
    Opa