Patriot League Tournament! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Isabel Terwindt - WaarBenJij.nu Patriot League Tournament! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Isabel Terwindt - WaarBenJij.nu

Patriot League Tournament!

Blijf op de hoogte en volg Isabel

25 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hi allemaal!

Ik kan het bijna niet geloven maar m'n seizoen is al bijna afgelopen! :o Zaterdag de laatste conference wedstrijd thuis tegen Bucknell en volgende week Patriot League Tournament! :)
De 12e kwamen papa en mama!! :D ze hebben 2 wedstrijden van ons kunnen zien en beide gewonnen dus dat was helemaal leuk! :) helaas gingen ze die dinsdag alweer naar huis, dus weer de hele dag engels praten haha.

Afgelopen weekend naar Colgate gereden met de bus, was een heerlijke 6 uur rit! genieten dus haha, wel lekker gewonnen :) maar men dat is me toch ver!! De ouders hadden me al gewaarschuwd maar daar is echt helemaal niks haha, lijkt net of de tijd heeft stil gestaan :p maar zaterdag gingen we alweer naar de bewoonde wereld! Maandag hebben we tegen Maryland gespeeld! Dat was zo'n gave wedstrijd! :) ze waren landskampioen vorig jaar, en ze zijn ook wel echt goed haha! we hebben verloren maar was echt leuk om zulke goede tegenstanders te hebben en was denk ik ook wel onze beste wedstrijd :)

maarja alweer bijna klaar! Het gaat hier iets anders dan thuis, je hebt wedstrijden in je conference en als je genoeg wedstrijden in je conference (competitie) wint dan plaatst je je voor het toernooi. En dan speel je een halve finale en daar finale. Maar dan ben je nog niet veel verder want de winnaar van je conference toernooi moet tegen een andere spelen en wij moeten dit jaartegen Ivy League, dus weer tegen Princeton. En stel we winnen en het toernooi en de wedstrijd tegen Princeton dan pas zit je in het landelijke toernooi! dus ik hoop dat we nog lekker veel wedstrijden hebben haha want hoe langer we doorspelen hoe beter :)

Hoe dan ook we hebben ons geplaatst voor het toernooi volgende week vrijdag en zaterdag op Lafayette. :) de eerste wedstrijd weten we al dat is tegen Bucknell dus we spelen 2x achter elkaar tegen ze.
Dus nog een paar weekjes keihard trainen! :)

Ik moet zo richting m'n les maar ik zal zeker laten weten hoe het toernooi is gegaan!! En hoe Halloween is geweest! ben ik zelf ook erg benieuwd naar haha :)

Dikke kussen uit DC!!
ik mis jullie!!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

• 29 Oktober 2012 - 14:20

Opa Terwindt:

Hoi Isabel,
    Nou je bent wel lekker bezig. Heb je nog tijd om adem te halen? Hopelijk wel, want het is toch wel fantastisch wat je meemaakt. En dan ook nog de ouders op bezoek. Jullie drietjes hadden et blijkens de foto wel heel goed naar jullie zin.
    Hoe hebben jullie tegen Princeton gespeeld? Jullie hebben ze toch zeker wel een poepje laten ruiken neem ik aan. Want ik heb begrepen, dat jullie hogerop moeten, want opa en oma moeten toch trots kunnen zeggen, dat hun kleindochter in de top-league heeft gespeeld. Dus maar even goed trainen. Fijn dat jullie overal bij de ouders van je teamgenoten in de watten worden gelegd. Dat is wel superleuk en echt amerikaans.
    We horen hier dat Sandy jullie bedreigt. We hopen dat het allemaal nog een beetje meevalt. Het lijkt er op, dat jullie de hurricane recht boven je krijgt. Het zal wel een belevenis zijn van 'once in a lifetime', want het is wel een topper, die weinig voorkomt. Sterkte er maar mee.
    Hartelijke groeten,
    Opa en Oma