foto's plakken - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Isabel Terwindt - WaarBenJij.nu foto's plakken - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Isabel Terwindt - WaarBenJij.nu

foto's plakken

Blijf op de hoogte en volg Isabel

07 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hi allemaal! :)

Nou gister was het dan zover! al m'n spullen van het hotel naar m'n nieuwe kamertje verhuisd! Eerst was er nog een beetje paniek want er stonden voor 3 mensen spullen in een kamer waar 2 mensen gingen slapen dus je kon je kont er niet keren haha, maar er kwamen mannetjes die hebben alles wat teveel was eruit gehaald en toen konden Canon en ik onze spullen naar binnen brengen. Canon in m'n kamergenootje erg aardig gelukkig en ook een meisje uit het team dus dat is wel handig met vroeg opstaan haha.

Nadat ik een beetje m'n spulletjes in m'n kasten had gepropt moest ik een physical doen in een dokterspost hier een half uurtje vandaan. Dan gaan ze kijken of je niet uit elkaar valt en meten ze je bloeddruk en hartslag enzo en ik ben geslaagd dus helemaal heel :)

Daarna de laatste dingen in m'n kamer in orde gemaakt en allemaal fotootjes opgehangen! het ziet er al een stuk gezelliger uit nu!
Daarna hebben we met allemaal meisjes uit het team wat hapjes gegeten hier in de dorms en genoten van ons laatste vrije dagje want vanaf vandaag is het druk druk druk druk!!

Vandaag krijgen we al onze spullen "kerst" noemen ze het dus ik ben erg benieuwd waar ik voortaan in rond wandel op het veld! Daarna gaan we de team en individuele foto's maken, jottemmmm... haha lekker met zo'n jetlag hoofd (a) ik wordt helaas nog steeds super vroeg wakker en 's avonds ben ik dood moe haha maar dat komt vanzelf :)Verder moeten we vandaag zon 2 uur luisteren naar alle regels van de NCAA dat gaat over alle sporten op de colleges en universiteiten.

Officieel mogen we van de NCAA pas woensdag beginnen met trainen, dus vannacht op 12 uur moeten we 1 mile rennen (1600m) en een 800m,400m,200m dus dat wordt genieten haha! Een betere opening van het seizoen kan ik me niet voorstellen! haha, maar iedereen zegt dat het heel leuk is dus ik ben benieuwd! Nu zit ik lekker in mn bedje en moet me zo maar eens gaan aankleden en klaar maken!

Ik laat snel weer wat van me horen!

dikke kussen van AU !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

American University

Recente Reisverslagen:

11 November 2013

KAMPIOENEN!!!!

07 November 2013

PL Tournament #TBPL

27 September 2013

Patriot League Game

08 September 2013

3-1 RECORD

31 Augustus 2013

SOPHOMORE
Isabel

Actief sinds 22 Juli 2012
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 21827

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2012 - 30 November -0001

American University

Landen bezocht: